Ik kreeg de schrik van me leven.
De recruiter vertelde dat medewerkers van NS Stations niet via Randstad solliciteren maar intern (Ik dacht dat dat niet meer bestond.) en om te voorkomen dat ze dan in de knoop kwamen met NS Reizigers verzocht ze me het intern uit te zoeken. Probleem is alleen dat me proeftijd over een week afloopt bij NS Stations en als ik dan een mededeling doe dat ik naar een andere baan solliciteer kan ik snel afscheid nemen van de baan die ik al heb, een baas houd niet zo van personeel dat zo kort na indiensttreding al weg wil.
Met die mededeling wou ze eigenlijk het gesprek beëindigen.
Ik was een klein beetje uit het veld geslagen (Dacht echt, oh wat nu?) maar ik liet het er niet bij zitten (Dacht ik heb haar nu toch aan de lijn) en vroeg of ze me echt niet op kon nemen in de sollicitatieprocedure.
Ze ging even informeren, en na een minuutje wachten (wat wel 5 minuten leek!) kwam ze weer terug aan de telefoon; ""We gaan het toch doen!" kon ze me mede delen.
Ik sprong werkelijk een gat in de lucht

Na een paar korte vraagjes mailde ze mij de digitale capaciteitentest toe.
Oftewel beste OVE'ers ik zit erin!

Ik ga d'r voor! The game is on!
Kan met woorden niet vertellen hoe gelukkig ik nu ben
Leuk detail: De recruiter die ik aan de telefoon had was dezelfde die mij een half jaar geleden afwees.