Dagelijkse reiservaringen van een minderjarige forens

Columns, reiservaringen en fotoreportages; Alle OV-Ervaringen van reizigers in binnen- en buitenland.

Dagelijkse reiservaringen van een minderjarige forens

Berichtdoor JeffreyMeijer » Ma 03 Sep 2012 19:37

Goedendag medeforummers. Hierbij mijn eerste bijdrage aan de serie hoe een scholier met het ov reist en wat hij allemaal meemaakt.

Vandaag last gehad van..hoe kan het ook anders in Amsterdam: Een vertraagde openstelling van een tunnel. De IJtunnel om precies te zijn. Dat werd dus gezellig met zijn alle op t IJveer. Meest irriteer ik me dan nog aan die opgewonden standjes "ik moet mijn trein halen, ik moet mijn trein halen". Neem je toch een bus eerder denk ik dan.

Op de terugweg nog iemand uit de brand geholpen die wel vóór 30 ct een enkele-rit kaart wilde kopen bij het GVB :sorry:
Grootste hillariteit bij de chauffeur, één klasgenoot en ik. Reizen met het ov naar school is best leuk.
JeffreyMeijer
 
Berichten: 9
Geregistreerd: Zo 15 Jul 2012 10:34

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Re: Dagelijkse reiservaringen van een minderjarige forens

Berichtdoor Mikos » Di 04 Sep 2012 10:30

Nu ben ik niet zo bekend met het OV in Amsterdam, dus ik maak uit je verhaal op dat omdat de IJtunnel gesloten was, iedereen met het IJveer moest? Inclusief de bus, of zet die je aan de Noordkant van het IJ af, zodat iedereen met het pontje over kan en dan op Centraal zelf zijn weg mag zoeken?
Gebruikers-avatar
Mikos
Medewerker NS / Beheerder
Medewerker NS / Beheerder
 
Berichten: 821
Geregistreerd: Wo 25 Apr 2012 23:31

Re: Dagelijkse reiservaringen van een minderjarige forens

Berichtdoor JeffreyMeijer » Di 04 Sep 2012 15:21

Ligt een eindhalte, dus we werden afgezet en mochten de pont op.
JeffreyMeijer
 
Berichten: 9
Geregistreerd: Zo 15 Jul 2012 10:34


Terug naar Vanuit de Reiziger

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron
lobed-depth
lobed-depth
lobed-depth
lobed-depth