Ik zet er zo mijn vraagtekens bij... Ze klinken allemaal heel optimistisch, vooral in hun antwoorden op de vragen naar aanleiding van het persbericht dat ze hebben uitgegeven:
- Welke aanvragen/licenties/papieren heeft Travelteq (nog) nodig?
Alle vergunningen, met name om officieel vervoerder worden. Het gaat om een internationale vergunning en de drie vergunningen voor ieder land apart.
- Is er een kans dat Travelteq de benodigde papieren niet krijgt?
Nee, want we gaan net zolang door totdat we voldoen aan alle eisen om de vergunningen te krijgen.
Jaja. En dus, omdat we continu door blijven zeuren en zaniken, kan het niet voorkomen dat we de benodigde papieren niet krijgen.
Nog mooier:
- Welk bedrijf levert/leaset de treinen aan Travelteq?
We zijn met Bombardier en Alston in gesprek.
Ze kunnen de naam van de leverancier al niet eens goed spellen, daarna maken ze nog een keer dezelfde typefout, namelijk. Ik twijfel een beetje aan de kwaliteit, de werkelijkheid en de goede bedoelingen van deze toko.