door OVE Nieuwsdienst » Vr 13 Jul 2012 09:03
13 juli 2012
Het Rotterdamse vervoersbedrijf RET gaat zeshonderd medewerkers voorzien van een tablet. Hiermee moeten zij reizigers kunnen voorzien van actuele reisinformatie. Op deze manier wil het openbaarvervoersbedrijf zijn klanten goed kunnen informeren. Naast het bieden van informatie aan klanten, wil de vervoerder medewerkers ook in staat stellen om zich aan te melden voor hun dienst en schades te delen via een speciale applicatie. Er moeten direct foto’s en video’s van de schade gemaakt en gedeeld kunnen worden.
RET, openbaarvervoersbedrijf in Rotterdam, wil reizigers beter kunnen voorzien van informatie. Het bedrijf geeft daarom zeshonderd medewerkers een tablet, waar ze reizigers ter plekke moeten kunnen voorzien van actueel reisadvies. Het vervoersbedrijf heeft gekozen voor de GALAXY Tab 7.0 plus van Samsung. De keuze viel hierop nadat medewerkers verschillende tablets hebben getest. Ook zou de tablet precies in de binnenzak van de bedrijfsuniformen passen.